מחשבון מס מכירת דירה

חישוב מיסים במכירת דירת מגורים

מחשבון מס מכירת דירה: במכירת דירת מגורים המוכרים יאלצו להתמודד עם מס השבח במכירת הדירה, ובמקרים אחרים אף עם היטל ההשבחה וכן מיסי מכירת דירה נוספים. אל דאגה, אתם לא לבד. אנחנו במשרד מתחילים כל הליך מכירת דירה בגיבוש אסטרטגיית מיסים מנצחת עבורכם, שיקוף תמונת המס הצפויה וכן פריסת האפשרויות העומדות לפניכם לצורך הפחתת המס. שמנו לנו למטרה מאור משרד עורכי דין – בית ומשפחה להגן לכם על הנכסים ונעשה לילות כימים כדי שתשלמו פחות מס. המחשבונים שלפניכם מחשבים את מס מכירת הדירה בהתאם לנתונים שהוזנו והם נועדו לתת מידע מקדים. שימו לב, הנתונים הרלוונטים הם אלו שיוזנו על ידי עורך הדין למכירת דירה, ולכן אין להסתמך על מחשבונים אלו.

למה לשלם כשיש פטור?

חפשו עורך דין לנדל"ן שאפת לו. בחישוב מס השבח, ובייחוד במס שבח במכירת דירה יחידה, או במכירת דירת ירושה, עורך הדין שלכם יכול לבקש פטור ממס שבח. מחשבון מס מכירת דירה שלפניכם מחשבים את המס ללא הפטור (חישוב מלא).

איך יודעים אם מגיע לכם פטור? איך יודעים אם צריך לשלם מס מכירת דירה? שאלו אותנו, הייעוץ הראשוני ניתן ללא תשלום.

מחשבונים לשימושכם

מחשבון מס מכירת דירה שלפניכם מחשב את המס לתשלום בהתאם לנתונים שהוזנו. שימו לב כי מס במכירת דירה משתנה בהתאם למדדים ביום מכירת הדירה, ולכן כאמור גם המס לתשלום צפוי להשתנות. התייעצו עם עורך דין למכירת דירה!

קריאה מהנה!

עורך דין נדל"ן והסכמי מכר גם בפייסבוק, בוואטסאפ ובאינסטגרם. להמשך קריאה המשרד שלנו מזמין אתכם לעבור על ציר הזמן שלנו בפייסבוק: מאור משרד עורכי דין  שם תמצאו פוסטים מעניינים ומקרי אמת של לקוחות המשרד ומחוצה לו; באינסטגרם: אנחנו נוהגים לשתף את יום העבודה במשרד (כן, גם את הפאדיחות); בוואטסאפ: תקבלו מענה ענייני מצוות המזכירות של המשרד. וכמובן, אתם יותר ממוזמנים להגיע למשרד (הקפה עלינו).

כל אמצעי התקשורת זמינים ללקוחותינו כחלק מהשירות שניתן.

ייתרונות המשרד שלנו אל מול המתחרים. מאור משרד עורכי דין בית ומשפחה.