מסמכים משפטיים תוצרת המשרד שלנו

חוזה לדוגמא, הסכם לדוגמא ותצהיר לדוגמא

בעמוד לפניכם תמצאו הפניות וקישורים (לינקים) להורדת מסמכים משפטיים בשימוש המשרד שלנו ותוצרת המשרד מאור משרד עורכי דין – בית ומשפחה. חשוב להפריד בין המסמכים השונים כדי להבין את מטרתם:
  • חוזה לדוגמא – חוזה לדוגמא, או הסכם לדוגמא, הוא טיוטת חוזה שעתיד להיות מחייב בין שני צדדים או יותר (מסמך הסכמי). החובות והזכויות לפי החוזה הם תוצאה של משא ומתן משפטי שינהלו עורכי הדין של הצדדים יחדיו (כמו גם לפי החוק). למשל, חוזה מכר דירה.
  • תצהיר לדוגמא – תצהיר שמאומת על ידי עורך דין הוא התחייבות צד אחד (המצהיר) על נכונות הדברים שרשומים בתצהיר. בדרך כלל מסמך זה נועד כדי להוכיח ראיה, עסקה או כל דבר אחר הטעון הוכחה (למשל, שומת מס במכירת דירה או שומת מס רכישה בקניה). תצהיר שקר עלול להוות עבירה פלילית ועוולה אזרחית, ראו הוזהרתם!
עורך הדין שלכם צריך להקדיש לכם את הזמן כדי להסביר את משמעות המסמך עליו אתם חותמים. מצאו עורך דין שאכפת לו!

מכתבים לדוגמא, מכתבי התראה ומסמכים משפטיים

עוד בנושא מסמכים משפטיים לדוגמא, ישנם מסמכים שכל כולם נועדו לצורך הגשה לבית המשפט או התראה על כוונה כזו:

  • מכתב התראה לדוגמא – במצבים בהם נעשה ניסיון אחרון לפנייה לצד שכנגד טרם פנייה לבית המשפט. מכתב מסודר, תקיף וענייני מעורך דין עשוי לגרום לצד השני "להתקפל" ולחסוך הליכי משפט מיותרים.
  • כתבי טענות לדוגמא – מכתב ההתראה לא עזר (או שלא שלחנו אחד)? השלב הבא יהיה כתב תביעה, ולאחריו יגיע כתב ההגנה. מדובר בכתבי טענות לדוגמא שמטרתן היא דרישה מבית המשפט לתת לנו את מבוקשנו בהתאם לדין. 

חוזים, הסכמים, תצהירים, מכתבים וכד' הם פרי תולדת המקרה שלפני עורך הדין, ובהתאם לשיקול דעתו. מצאו עורך דין שיודע מה הוא עושה, והקפידו להתייעץ. אצלנו במשרד הייעוץ הראשוני ניתן בחינם.

מסמכים משפטיים לשימושכם

מסמכים אלו נועדו לצורך מידע כללי כהמשך למאמרים באתר (למשל, המאמר על מכירת דירת ירושה בין אחים מקשר למסמך שכותרתו הסכם חלוקת עיזבון). אין לעשות שימוש במסמכים אלו ללא יעוץ משפטי פרטני.

קריאה מהנה!

עורך דין נדל"ן והסכמי מכר גם בפייסבוק, בוואטסאפ ובאינסטגרם. להמשך קריאה המשרד שלנו מזמין אתכם לעבור על ציר הזמן שלנו בפייסבוק: מאור משרד עורכי דין  שם תמצאו פוסטים מעניינים ומקרי אמת של לקוחות המשרד ומחוצה לו; באינסטגרם: אנחנו נוהגים לשתף את יום העבודה במשרד (כן, גם את הפאדיחות); בוואטסאפ: תקבלו מענה ענייני מצוות המזכירות של המשרד. וכמובן, אתם יותר ממוזמנים להגיע למשרד (הקפה עלינו).

כל אמצעי התקשורת זמינים ללקוחותינו כחלק מהשירות שניתן.

ייתרונות המשרד שלנו אל מול המתחרים. מאור משרד עורכי דין בית ומשפחה.