חוזה מכר דירה לדוגמא

חוזה מכר דירה מלא לצורך העברת בעלות בין מוכרים לקונים בדירה שמשמשת למגורים

חוזה מכר דירה לדוגמא: הסכם המכירה אותו ניסחו המוכרים בעזרת עורך דין רכישת דירה מטעמם, מהווה את אירוע "השיא" בקניית הדירה. מרגע זה הרוכשים והמוכרים מקבלים על עצמם התחייבויות שונות בנוגע לחוזה הרכישה.


בין השאר חוזה מכר דירה לדוגמא עוסק בכמה נושאים חשובים למוכרים ולקונים כאחד:

סעיפים חשובים בחוזה מכר דירה

  • לוח התשלומים לפיו התשלום עבור הדירה יעבורעורך דין לקניית דירה שאכפת לו בונה את לוח התשלומים בחוזה הרכישה בצורה שתתאים ללקוחות שלו. וודאו מראש שעורך הדין שלכם פועל למענכם, ולא עושה "העתק הדבק" מהחוזה האחרון שהוא ייצג בו. רשמנו על כך רבות במאמר שלנו על לוח תשלומים מקובל ברכישת  דירה. כדאי לקרוא!
  • מצב הדירה שעוברת בעלות – הן המוכרים והן הרוכשים מצהירים הצהרות שונות בנוגע למצב הדירה הנרכשת. חוזה מכר דירה לדוגמא מתייחס למצבים של חריגות בניה ומצב התשתיות בדירה. היזהרו! למצב הדירה יש השפעה ישירה על הלוואת המשכנתא שהקונים עתידים לקבל. קראו עוד על כך במדריך שלנו על איך לוקחים משכנתא.
  • מיסים במכירת דירה וברכישת דירה – בדרך כלל המוכרים ישלמו מס שבח במכירת הדירה (ובמקרים מסוימים גם היטל השבחה), והקונים ישלמו את מס הרכישה. אולי מגיע לכם פטור? בדקו מראש עם עורך דין לנדל"ן המתמחה בכך.

אלא שלא תמיד קל לקרוא את חוזה רכישת הדירה. חוזים מנוסחים על ידי עורכי דין, ועורכי דין משתמשים בשפה משפטית שלא תמיד נוחה לקורא. אשר על כן רשמנו מאמר מיוחד על חוזה רכישת דירה, בו אנחנו "מפרשים" את סעיפי החוזה לעברית. כדאי לקרוא!

חוזה מכר דירה (עמוד ראשון)

עמוד ראשון בהסכם למכירת דירה הסכם מכר. חוזה מכירת דירה לדוגמא כולל את סעיפים מוסכמים בין המוכר לקונה. חוזה מכר דירה לדוגמא מתחיל את תהליך העברת הבעלות בדירה.

חוזה מכר דירה לדוגמא להורדה

חשיבות עורך הדין

אצלנו במשרד מאור משרד עורכי דין – בית ומשפחה מתחילים כל הליך קניית דירה דירה עם עורכי דין המתמחים במיסוי מקרקעין. עורך הדין יבנה עבורכם את תמונת המס בעסקה, וביחד נבצע פעולות משפטיות יצירתיות טרם הרכישה, כדי להפחית לכם מיסים בעסקה. השירות ניתן ללא תשלום נוסף כחלק משכר הטרחה לקניית הדירה, מצאו עורך דין למקרקעין שאכפת לו!

זה לא פשוט לרכוש דירה

הניסיון שלנו מלמד שמשפחות עושות מעל ומעבר כדי לרכוש דירה בבעלותםאשר על כן חשוב מאוד להגן על נכסי הקונים, ולבצע פעולות משפטיות מקדימות כדי להפחית לכם את עלויות העסקה, הכל כדי להשאיר לכם עוד כסף לרהיטים. רשמנו מאמר נפרד על כל הפעולות שעורך דין יכול לבצע כדי לחסוך לכם בעסקה – עורך דין לרכישת דירה. כדאי לקרוא!

אנחנו במשרד שמנו לנו למטרה להפחית לכם מיסים בעסקה, וככל הניתן להשיג לכם פטור ממס רכישה בדירה הנרכשת ופטור ממס מכירה בדירה הנמכרת. השירותים ניתנים כאמור בחינם במסגרת שכר הטרחה להסכם רכישת הדירה.

אנחנו יודעים להפחית לכם מס

בקניית דירה חשוב להקשיב ללקוח. חוזה מכר דירה לדוגמא הוא הסכם שנמשך על פני כמה חודשים, ובמהלכו הצדדים לרכישה לוקחים על עצמם מחויבויות שונות. אבל אתם לא לבד, המשרד מאור משרד עורכי דין – בית ומשפחה מעסיק לשורותיו רק עורכי דין בעלי השכלה כלכלית משמעותית (בנוסף לרישיון עריכת דין) וזאת כדי להעניק לכם סל שירותים מלא ("מקצה לקצה") במסגרת העברת הבעלות. אנו מציעים מגוון דרכי התקשרות ופריסה נוחה של שכר הטרחה.

לעמוד יצירת קשר (או שלחו לנו וואטסאפ ).

ייתרונות המשרד שלנו אל מול המתחרים. מאור משרד עורכי דין בית ומשפחה.