הסכם חלוקת עיזבון לדוגמא

היום שאחרי: הסכם חלוקת עיזבון לדוגמא

הסכם חלוקת עיזבון לדוגמא: כאשר המנוח שנפטר הותיר אחריו צוואה, חלוקת הרכוש תיעשה כפי שרשום בצוואה ("בקשה לצו קיום צוואה"). כאשר המנוח לא הותיר אחריו צוואה, חלוקת הרכוש תיעשה לפי חלוקת הרכוש הקבועה בחוק ("בקשה לצו ירושה"). בדרך כלל, בחלקים שווים לילדים, וכן לבן/ת הזוג.

חלוקה שונה של הירושה

אך מה קורה כאשר חלוקת הרכוש לא משרתת נאמנה את היורשים? טבעם של צוואות הוא בפער הזמנים בין כתיבת המסמך להפעלתו. מצב דברים שהיה נכון בשעה שהצוואה נכתבה, שונה לחלוטין בשעה שיש לבקש צו קיום צוואה. כך למשל חלוקה "בחלקים שווים" לדירת מגורים יכולה להיות נכונה לשעתה כאשר אין לאף אחד מילדים דירה בבעלותו, אך המצב עשוי להיות שונה כאשר יש לילד אחד דירת מגורים בבעלות ולילד אחר אין כזו.

אז מה עושים? עורך דין המתמחה בכך יכול לנסח עבורכם מסמך הסכם חלוקת עיזבון לדוגמא. לפי מסמך זה היורשים מבקשים חלוקת רכוש שונה מזו הרשומה בצוואה, וכך לתכנן עבורכם טוב יותר את חלוקת הרכוש העתידית.

מעולה גם כדי לתכנן עבורכם מיסים בעסקה

כן, אפשר גם להפחית מיסים במכירת דירה בעזרת הסכם חלוקת עיזבון לדוגמא. נטל מס השבח במכירה יכול להיות כבד מאוד, ועורך דין מכירת דירה המתמחה גם במיסוי מקרקעין יכול להשתמש במסמך הסכם חלוקת עיזבון לדוגמא כדי להפחית לכם מיסים. התייעצו, הרווח כולו שלכם. במשרד מאור משרד עורכי דין – בית ומשפחה הייעוץ הראשוני ניתן ללא תשלום.

הסכם חלוקת עיזבון לדוגמא (עמוד ראשון)

עמוד ראשון לדוגמא של הסכם חלוקת עיזבון בין יורשים וכן הסכם חלוקת עיזבון לדוגמא​

הסכם חלוקת עיזבון לדוגמא להורדה

הסכם חלוקת עיזבון לדוגמא וחסכון במיסים

מסמך הסכם חלוקת עיזבון לדוגמא רלוונטי במיוחד כאשר מדובר במכירת דירת ירושה בין אחים. שימוש נכון וחכם בכלי הנ"ל על ידי עורך דין לנדל"ן המתמחה גם במיסוי מקרקעין וירושה יכול לפחית לכם מיסים משמעותית! שירות זה נקרא "תכנון מס", ועליכם לבדוק מראש שעורך הדין שלכם יכול ויודע להעניק שירות זה (וכדאי שיעשה זאת בחינם).

המשרד שלנו מעסיק לשורותיו רק עורכי דין בעלי השכלה כלכלית משמעותית (בנוסף לרישיון עריכת דין), וזאת כדי להגן על הנכסים שלכם ושל היקרים לכם. אנחנו מתחילים כל הליך נדל"ן וירושה בגיבוש אסטרטגיית מס מנצחת, נכונה ויצירתית לטובת הלקוחות שלנו. השירות ניתן אצלנו ללא תשלום נוסף במסגרת שכר הטרחה למכירת הדירה או לענייני חלוקת הנכסים.

מיסים בהעברת ירושה

האם יש מס על ירושה? במאמר שכתבנו על מכירת דירה שהתקבלה בירושה עשינו הפרדה בין ההורשה עצמה, מכירת הנכס בין היורשים, ומכירת הדירה "החוצה". לכל אחת מפעולות אלו יש סט חוקים משלה (חוק החוזים, חוק הירושה, חוקי המס וחוק המקרקעין), וחובה למצוא עורך דין מכירת דירה שיודע מה הוא עושה!

אנחנו יודעים להפחית לכם מיסים

המשרד מאור משרד עורכי דין – בית ומשפחה מאמין בשירות "מקצה לקצה", ואנחנו מתחילים כל הליך בתכנון משפטי חכם ויצירתי. אנחנו מעניקים ללקוחותינו ייעוץ תכנון מס חכם ושלל שירותים משפטיים משלימים (כן, גם הסכם חלוקת עיזבון לדוגמא), וזאת כדי להגן לכם על הנכסים. השירות ניתן במשרד בחינם כחלק משכר הטרחה שלנו. אנו מציעים מגוון דרכי התקשרות ופריסה נוחה של שכר הטרחה.

לעמוד יצירת קשר (או שלחו לנו וואטסאפ ).

ייתרונות המשרד שלנו אל מול המתחרים. מאור משרד עורכי דין בית ומשפחה.