צו קיום צוואה לדוגמא

המנוחים חשבו עליכם: צו קיום צוואה לדוגמא

צו קיום צוואה לדוגמא: צו קיום צוואה הוא צו מדיני שמדינת ישראל מנפיקה. הצו מאשר את חלוקת הנכסים של המנוח או המנוחה לאחר הפטירה בהתאם למה שהמנוח/ה החליט בצוואתו. בעזרת צו זה ניתן לפנות לבנקים, לטאבו ולמשרד התחבורה בבקשה להעביר את הנכסים ליורשים החוקיים בצוואה (קוראים להם גם "זוכים בצוואה"). ירשתם נכסי מקרקעין? כדאי לקרוא את המדריך שלנו למכירת דירה שהתקבלה בירושה ולחסוך הרבה מאוד כסף במיסים!

למעשה, צו קיום צוואה הוא צו מדיני המאשר את הצוואה וחוקיות הצוואה שהשאירו המנוחים.

צו קיום צוואה לצורך חלוקת הרכוש לאחר הפטירה ולפי הצוואה

למה צריך צו קיום צוואה? בלי צו קיום צוואה רשמי ממדינת ישראל לא ניתן לפנות לגופים האחרים כדי להעביר את הנכסים על שם היורשים. גופים אלו יבקשו ממכם את צו קיום הצוואה:

  • הטאבו – רשם המקרקעין או בשמו הידוע יותר "הטאבו" מבקש אישור להעביר נכסים ליורשים החוקיים שנמצאים בצו קיום הצוואה. אין לכם צו קיום צוואה? לא ניתן להעביר בטאבו את דירות הירושה. היום, בחלק מהמקרים, העברת הנכסים מתבצעת אוטומטית לאחר הפקת צו קיום צוואה מתאים. וודאו שעורך הדין שלכם מסיים עבודתו ומעביר נכסים על שמכם לאחר הצוואה!
  • רשות מקרקעי ישראל – לא כל הנכסים רשומים בטאבו, וחלקם רשומים רק ברמ"י (רשות מקרקעי ישראל). גם רמ"י, בדומה לטאבו, יבקשו לראות צו קיום צוואה מתאים לצורך העברת הנכסים.
  • בנקים – היום רוב הציבור מחזיק חשבונות בנק. גם הבנקים ידרשו לראות צו קיום צוואה מתאים בטרם יעביר את כספי הירושה ליורשים החוקיים. בהתאם להנחיות בנק ישראל ללא צו צוואה לא ניתן לפעול כלל בחשבון, ולכן הפעולה הראשונה שיש לבצע היא בקשה מתאימה לצו קיום צוואה.
  • משרד התחבורה – המנוח/ה השאירו כלי רכב? גם משרד התחבורה מבקש לראות צו קיום צוואה לצורך העברת כלי הרכב על שם היורשים החוקיים שנמצאים בצוואה. 
  • גופים נוספים – בתי חולים/בתי השקעות/גופים פיננסים ואחרים ידרשו כולם לראות צו קיום הצוואה לצורך העברת נכסים לידי האנשים שרשומים בצוואה.

אז מה עושים? מוציאים צו קיום צוואה!

צו קיום צוואה נותן לכם אפשרות להעביר לידיכם נכסים שהם על שם המנוח/ה

צו קיום צוואה לדוגמא: יודעים שיש לכם ירושה לקבל? חשבו עליכם ורשמו לטובתכם צוואה? מעוניינים להסדיר את הנכסים של המנוח בצורה מכובדת ובהתאם לחוק? את כל אלו עושים עם צו קיום צוואה לדוגמא. עורך דין ירושה וצוואה שיודע מה הוא עושה מפיק לכם צו קיום צוואה בזמן מינימלי, מעביר את הנכסים על שמכם, וממשיך לאחר מכן בשלב של מכירת דירה שהתקבלה בירושה. זאת ועוד, עורך דין המתמחה גם במיסוי מקרקעין יודע לחשב לכם במדויק האם יש לכם מס שבח על מכירת דירה שהתקבלה בירושה.

עורך דין מכירת דירה המתמחה גם במיסוי מקרקעין שיודע גם דיני ירושה יכול יכול לסייע, ולהשתמש בצו קיום הצוואה שלכם לצורך הפחתת מיסים. התייעצו, הרווח כולו שלכם. במשרד מאור משרד עורכי דין – בית ומשפחה הייעוץ הראשוני ניתן ללא תשלום.

צו קיום צוואה לדוגמא (עמוד ראשון)

להורדה מהאתר של מאור גרצנשטיין משרד עורכי דין צו קיום צוואה לדוגמא להורדה

צו קיום צוואה לדוגמא להורדה

האם חייב להעביר את הנכסים בדיוק לפי הצוואה?

לא! עורך דין המתמחה בנדל"ן ובירושה יכול לערוך הסכם חלוקה בין יורשים כדי לחלק את הרכוש בצורה שונה ממה שרשום בצוואה.  קראו את המאמר שלנו על הסכם חלוקת עיזבון בין יורשים. התייעצו כמובן, וקבלו מידע מלא על הירושה שלכם. במשרד שלנו מאור משרד עורכי דין – בית ומשפחה הייעוץ הראשוני ניתן ללא תשלום.

זאת ועוד, תכנון מס לעתיד עשוי להקל משמעותית על נטל המס הכבד במדינת ישראל. עליכם לבדוק מראש שעורך הדין שלכם יכול ויודע להעניק שירות זה (וכדאי שיעשה זאת בחינם).

המשרד שלנו מעסיק לשורותיו רק עורכי דין בעלי השכלה כלכלית משמעותית (בנוסף לרישיון עריכת דין), וזאת כדי להגן על הנכסים שלכם ושל היקרים לכם. אנחנו מתחילים כל הליך רכושי בין בני משפחה, ובפרט, צו קיום צוואה לדוגמא, בגיבוש אסטרטגיית מס מנצחת, נכונה ויצירתית לטובת הלקוחות שלנו. השירות ניתן אצלנו ללא תשלום נוסף במסגרת שכר הטרחה לצו קיום הצוואה שלכם.

דירות וצו קיום צוואה לדוגמא

לא ברור לכם מי צריך לקבל את הירושה? קראו את המאמר שלנו על חלוקת רכוש בין אחים, והתקשרו אלינו, הייעוץ הראשוני ניתן ללא תשלום. חובה למצוא עורך דין מכירת דירה שיודע מה הוא עושה!

צו צוואה

המשרד מאור משרד עורכי דין – בית ומשפחה מאמין בשירות "מקצה לקצה", ואנחנו מתחילים כל הליך בקשה לצו קיום צוואה לדוגמא בתכנון משפטי חכם ויצירתי. אנחנו מעניקים ללקוחותינו ייעוץ תכנון מס חכם ושלל שירותים משפטיים משלימים, וזאת כדי להגן לכם על הנכסים. השירות ניתן במשרד בחינם כחלק משכר הטרחה שלנו. אנו מציעים מגוון דרכי התקשרות ופריסה נוחה של שכר הטרחה.

לעמוד יצירת קשר (או שלחו לנו וואטסאפ ).

ייתרונות המשרד שלנו אל מול המתחרים. מאור משרד עורכי דין בית ומשפחה.