זיכרון דברים לרכישת דירה לדוגמא

האם נוסח זיכרון דברים לרכישת דירה שחתמתם עליו הוא תקין משפטית?

העמוד שלפניכם מציג נוסח זיכרון דברים לרכישת דירה לדוגמא תוצרת המשרד מאור משרד עורכי דין – בית ומשפחה. המסמך הוא המשך ישיר של המאמר שלנו על מסמך זכרון דברים דירה והשפעותיו (הקשות) על הליך רכישת הדירה הדירה. חובה לקרוא את המאמר טרם השימוש במסמך!

הזהרו לפני שאתם חותמים על זיכרון דברים לרכישת דירה

לא פעם מסמך זיכרון דברים דירה נחתם בהמלצת המתווך לעסקה, ששכרו תלוי בהשלמת העסקה. אלא ששימוש לא נכון במסמך זיכרון דברים לרכישת דירה לדוגמא יכול לגרום למסמך להיות חוזה קניית הדירה בכבודו ובעצמו. כפי שסקרנו במאמר על מסמך זיכרון דברים, יש לכך כמה השפעות לא רצויות:

נזקים אפשריים מחתימה על נוסח לא נכון

  • פגיעה ביכולת עורך דין לרכישת דירה להפחית לכם מיסים בעסקה (מס השבח במכירה ומס הרכישה בקניה).
  • איחור בדיווח על עסקת הרכישה.
  • פירוש החוזה על ידי בית המשפט ולא כפי שהמוכרים / הרוכשים מבקשים לפרש.
  • חוסר יכולת לחזור מהעסקה גם במצבים קיצוניים (למשל, חריגות בניה).
  • היעדר יכולת לתכנן את העסקה הבאה על ידי עורך דין לנדל"ן (אם הדירה הנרכשת החליפה דירה שנמכרה).

מתווך הדירות אינו עורך דין לקניית דירה! מדובר במסמך משפטי שיכולות להיות לו השפעות משמעותיות על המשך הליך הרכישה העתידי, גם כאשר מדובר ברכישת דירה מקבלן, ובמיוחד כאשר מדובר ברכישת דירה יד שניה. התייעצו טרם החתימה על המסמך (אצלנו במשרד הייעוץ הראשוני ניתן ללא תשלום).

זיכרון דברים לרכישת דירה (עמוד ראשון)

עמוד ראשון של זיכרון דברים קניית דירה או זיכרון דברים לרכישת דירה לדוגמא

זיכרון דברים לרכישת דירה לדוגמא להורדה

עורך דין לקניית דירה ומסמך זיכרון דברים לרכישת דירה

 

לפי הנסיון שצברנו במהלך השנים, חתימה לא מבוקרת על זיכרון דברים לרכישת דירה עלולה "לשבש" את הליך קניית הדירה, ולגרום לתחושה לא נעימה בקרב הקונים, גם אם הדברים יסתדרו בסופו של יום. חבל להגיע לשם. הליך קניית דירה מתבצע על ידי עורך דין לקניית דירה שמייצג אתכם, ואם מצאתם עורך דין שאכפת לו כדאי לקבל ייעוץ עוד בתחילת הדרך (וכדאי שהייעוץ יגיע לכם בחינם).

אנחנו במשרד מאמינים בשירות "מקצה לקצה", ומעניקים את השלל השירותים שהלקוחות שלנו צריכים לטובת רכישת הדירה. יתרה מזו, אנחנו מעדיפים לייעץ לכם עוד בשלבים המוקדמים של העסקה, וזאת כדי למנוע טעויות ובעיות שעלולות להתרחש בהמשך. מצאו עורך דין שאכפת לו! 

אנחנו יודעים לחסוך לכם מס

חתימה על זיכרון דברים לרכישת דירה לדוגמא מתחילה את הליך הרכישה, אך הקניה בוודאי לא מסתיימת שם. לנו במשרד חשוב לשמור על הנכסים של הלקוחות שלנו, ולכן רכשנו התמחות מיוחדת במיסוי מקרקעין. עורכי הדין במשרד מאור משרד עורכי דין – בית ומשפחה הם בעלי השכלה כלכלית משמעותית (בנוסף לרישיון עריכת דין), וזאת כדי להפחית לכם את עליות העסקה (ובעיקר עלויות בחישוב מס הרכישה). אנחנו מתחילים כל הליך רכישה בגיבוש אסטרטגיית מיסים מנצחת, וממשיכים בפעולות משפטיות יצירתיות שיפחיתו לכם את המס. השירות ניתן בחינם במסגרת שכר הטרחה לקניית הדירה. אנחנו מציעים מגוון ערוצי תקשורת נוחים ופריסה של שכר הטרחה לתשלומים.

לעמוד יצירת קשר (או שלחו לנו וואטסאפ ).

ייתרונות המשרד שלנו אל מול המתחרים. מאור משרד עורכי דין בית ומשפחה.