מכתב התראה לקבלן לדוגמא
איחור במסירה

מכתב התראה מעורך דין לקבלן בשל איחור במסירת דירה מקבלן

מכתב התראה לקבלן לדוגמא: רכישת דירה יד ראשונה היא אירוע מרגש, מאחר ולאחר כל כך הרבה זמן מרגע החתימה על חוזה המכר, המשפחה יכולה סוף סוף להיכנס לדירה החדשה שלה. אלא שבניגוד לקניית דירה יד שניה, שם הצדדים (המוכר והקונה) שווים במעמדם המשפטי, ברכישת דירה מקבלן המוכר (הקבלן) מבין את החוק, יודע את זכויותיו, ולא ממהר לכבד את זכויותיו של הקונה.

הניסיון שלנו מראה שהקבלנים בארץ נוהגים לסחוט את הלימון במיוחד כאשר מדובר במסירת הדירה בתאריך שנקבע בחוזה. קבלנים רבים נוהגים לספר סיפורי אלף לילה ולילה כדי להצדיק איחור במסירת הדירות. האם האיחור מוצדק? לא בטוח.

שיפור משמעותי לטובת רוכשים דירה מקבלן

המחוקק עשה לזה סוף. בקבצי חקיקה שונים המכונים "חוק המכר" החוק מסדיר את עניין איחור במסירת דירות מקבלן. רשמנו על כך מאמר נפרד: איחור במסירת דירה מקבלן והפיצוי המגיע לרוכשים. אפילו צרפנו מחשבון לחישוב הפיצוי, כדאי לקרוא!

מתי הקבלן משלם פיצוי?

אלא שגם לאחר תיקוני החוק הקבלן לא ממהר לשלם. לקוחותינו מעידים רבות על הניסיונות העצמאיים שלהם לקבל את הכסף המגיע להם בהתאם לחוק, כאשר בסופו של דבר רק מכתב התראה לקבלן לדוגמא, מעורך דין קניית דירה מקבלן, עושה את העבודה.

מכתב התראה לקבלן לדוגמא (עמוד ראשון)

מכתב התראה לקבלן לדוגמא איחור במסירה נדרש כאשר הקבלן מאחר במסירת דירה חדשה מקבלן

מכתב התראה לקבלן לדוגמא להורדה

מכתב התראה לקבלן - איך שולחים?

אין להשתמש במכתב זה ללא ייעוץ עם עורך דין נדל"ן המתמחה בכך. לקבלן יש "פטור" מאיחור במסירה עד למועד מסוים (למשל, פטור מתשלום עבור פחות מ-60 ימי איחור), ומועדים אלו משתנים חדשות לבקרים בהתאם למצב הבניה בארץ. למכתב ההתראה יש השפעה מרחיקת לכת על ההתנהלות מול הקבלן במידה והאחרון לא יסכים לשלם את המוטל עליו. למכתב ההתראה יש גם השפעה מכרעת על כל הליך קניית הדירה מהקבלן, ויש לקחת זאת בחשבון. התייעצו עם עורך דין שאכפת לו!

עורך דין למקרקעין שנלחם עבורכם

למשרד שלנו יש ניסיון רב בהגנה על הנכסים של לקוחותינו רוכשי הדירות, ושמנו לנו למטרה להשתמש בחוק כדי להוציא לכם את הפיצוי המגיע לכם. הייעוץ הראשוני ניתן במשרד מאור משרד עורכי דין – בית ומשפחה בחינם.

אנחנו יודעים לדרוש עבורכם פיצוי הולם

מצאו עורך דין שאכפת לו! עורך דין לרכישת דירה שיודע מה הוא עושה מכיר את החוק, מכיר את הפסיקה בנושא, ומכיר את הלך הרוח של בתי המשפט בעניין. לא תמיד צריך להגיע לתביעה משפטית (לכם אנחנו מתחילים עם מכתב התראה לקבלן לדוגמא), אך כשצריך, חובה להגיע מוכנים. אנחנו במשרד מאור משרד עורכי דין – בית ומשפחה מתחילים כל הליך משפטי בגיבוש אסטרטגייה מנצחת לניצחון מהיר ויעיל בהליך. חשוב לנו להשאיר לכם עוד כסף לרהיטים. השירות ניתן ללא תשלום נוסף ובמסגרת שכר ההטרחה. אנחנו מעניקים מגוון ערוצי תקשורת מתקדמים ופריסה של שכר הטרחה לתשלומים נוחים.

לעמוד יצירת קשר (או שלחו לנו וואטסאפ ).

ייתרונות המשרד שלנו אל מול המתחרים. מאור משרד עורכי דין בית ומשפחה.