מחשבון מס רכישת דירה

לחישוב מס רכישה דירה בקניית דירה יד שנייה או מקבלן

ברכישת דירה הרוכשים יידרשו להציג אישורי תשלום מס רכישה דירה כדי להעביר בעלות על שמם בדירת המגורים החדשה. דבר זה נכון לרכישת דירות יד שנייה, רכישת דירות חדשות, רכישת דירות מקבלן וכד'. מס הרכישה מחושב בדרך כלל במדרגות מס רכישה וכאחוז (%) ממחיר הרכישה של הדירה. הבעיה היא שהחוק סבוך וחישוב מס הרכישה יכול להיות טורדני. באותו אופן, יש להפריד בין חישוב מס רכישה לדירה שנייה, ולחישוב מס רכישה לדירה ראשונה.

דף הקטגוריה שלפניכם מציג מחשבון מס רכישה דירה בהתאם לעסקת הרכישה שלכם. חשוב לציין כי מחשבונים אלו אינם מחליפים ייעוץ אישי על ידי עורך דין לקניית דירה בדבר מס הרכישה ואין להסתמך עליהם. מחשבון מס רכישה דירה נועד למידע כללי בלבד. התייעצו עם עורך דין לנדל"ן לפני הרכישה, אצלנו הייעוץ הראשוני ניתן בחינם. 

הפחתת מס הרכישה

מי שיצא לו לחשב מס רכישה דירה יודע: מדרגות מס רכישה דירה משתנות משמעותית בין עסקה לעסקה, ותכנון מקדים של מס הרכישה עשוי להתאים מסלול זול ונוח לקונים. זאת ועוד, במקרים מסוימים יינתן פטור ממס רכישה. עורך דין רכישת דירה מטעמם של הקונים מדווח לרשויות המס, והוא האחראי להתאים את מדרגות המס ללקוחות שלו. חשוב לוודא שתכנון וייעוץ מס כלולים בשכר הטרחה של עורך הדין (בדרך כלל הם לא) אחרת, אתם עשויים לשלם על כך בהמשך.

המשרד מחשבון מס בעסקאות נדל"ן שלפניכם מחשב את המס לתשלום בהתאם לנתונים שהוזנו. שימו לב כי מס הנדל"ן  משתנה בהתאם למדדים ביום העסקה (מכירה או רכישה), ולכן כאמור גם המס לתשלום צפוי להשתנות. התייעצו עם עורך דין לנדל"ן! מאמין בשירות "מקצה לקצה" ותכנון מס יצירתי להפחתת מיסים ניתן אצלנו לרוכשי דירת מגורים בחינם במסגרת שכר הטרחה לקניית הדירה.

מחשבונים בקטגוריית מחשבון מס רכישה דירה

קריאה מהנה!

עורך דין נדל"ן והסכמי מכר גם בפייסבוק, בוואטסאפ ובאינסטגרם. להמשך קריאה המשרד שלנו מזמין אתכם לעבור על ציר הזמן שלנו בפייסבוק: מאור משרד עורכי דין  שם תמצאו פוסטים מעניינים ומקרי אמת של לקוחות המשרד ומחוצה לו; באינסטגרם: אנחנו נוהגים לשתף את יום העבודה במשרד (כן, גם את הפאדיחות); בוואטסאפ: תקבלו מענה ענייני מצוות המזכירות של המשרד. וכמובן, אתם יותר ממוזמנים להגיע למשרד (הקפה עלינו).

כל אמצעי התקשורת זמינים ללקוחותינו כחלק מהשירות שניתן.

ייתרונות המשרד שלנו אל מול המתחרים. מאור משרד עורכי דין בית ומשפחה.