מחשבון מס רכישה דירה ראשונה

מחשבון מס רכישה דירה ראשונה (ללא זכויות בנייה נוספות)

האם בקניית דירה ראשונה הרוכשים צריכים לשלם מס רכישה? ובכן, תלוי. לאור בקשת לקוחותינו בנינו עבורכם מחשבון מס רכישה דירה ראשונה, שנועד כל כולו לחישוב מס הרכישה כאשר הקונים רוכשים את דירתם הראשונה. החוק מבדיל בין מדרגות מס רכישה דירה החלות על דירה להשקעה ("דירה נוספת") לבין מדרגות מס רכישה על דירה ראשונה. מטבע הדברים מדרגות מס הרכישה על דירה ראשונה (לפי הגדרתה בחוק) נמוכות משמעותית מדירה נוספת.
דירה "ראשונה"
מס רכישה מופחת ופטור ממס רכישה
דירה "נוספת"
מס רכישה גבוה וללא פטור ממס רכישה

אך לא כל דירת מגורים נחשבת לדירה ראשונה גם לפי החוק. עורך דין מיומן לעסקאות רכישה מהמשרד מאור משרד עורכי דין – בית ומשפחה יבצע תכנון מס יצירתי לצורך התאמת הדירה למסלול זה (רק וודאו שהנושא מוסדר בשכר הטרחה של עורך הדין).

 

איך יודעים אם הדירה עומדת בתנאי החוק? מדברים אתנו.

לצורך השימוש במחשבון מס רכישה דירה ראשונה בצעו את הפעולות הבאות:

  • ענו על השאלות.
  • עקבו אחר ההוראות.
  • הזינו את מחיר הדירה הנרכשת.
  • שאלו אותנו במידת הצורך.

מחשבון מס רכישה דירה ראשונה

מחשבון זה משמש לחשוב מס רכישה החל על "דירת מגורים" בהתאם לדרישות החוק והתקנות. לחשוב מס הרכישה במקרים אחרים (למשל, כאשר מרבית השימוש בנכס יהיה שימוש עסקי) יש לפנות למחשבון מס הרכישה לנכסים שאינם דירת מגורים
מחשבון זה משמש לחישוב מס הרכישה בהתאם לחוק החל על תושבי ישראל. נשמח לתת מידע פרטני לרוכשים שמצב שונה בנייד המשרדי - 058-618-4433
מחשבון זה משמש לחישוב מס רכישה דירה בהתאם למדרגות המס החלות על דירת מגורים יחידה בהתאם להגדרתה בחוק. עברו למחשבון מס רכישה דירה לדירת מגורים נוספת כאשר זה המצב.
חישוב מס הרכישה כאשר יש זכויות בניה נוספות מורכב יותר ואינו יכול להיות מחושב על ידי מדרגות מס רכישה דירת מגורים. לבדיקת זכויות בניה נוספות (והאם יש כאלו) שאלו אותנו בנייד המשרדי - 058-618-4433 או קראו עוד באתר



מחשבון מס רכישה דירה ראשונה - איך מתקדמים?

מס הרכישה הוא חלק מהוצאות המשפחה בקניית הדירה החדשה, ובהחלט כדאי לחשבו טרם רכישת הדירה. רשמנו באתר מאמרים מפורטים על הליך קניית דירה יד שניה, וכן על רכישת דירה חדשה מקבלן. כדאי לקרוא!

צריך לבחון דברים נוספים לפי הרכישה

 

שימו לב! המחשבון אינו מתחשב בתנאים אישיים של הקונים, וסוג הדירה הנרכשת (לעניין זכויות בניה נוספות) ואלו בהחלט עשויים להשפיע על מס הרכישה הסופי לתשלום. קראו עוד על כך במאמר שלנו על חישוב מס רכישה דירה ראשונה.

 

שירותי המשרד שלנו חוסכים לכם מס

האם ניתן להפחית את מס הרכישה לתשלום? בהחלט. המשרד שלנו מעסיק רק עורכי דין קניית דירה עם השכלה כלכלית משמעותית (בנוסף לרישיון עריכת דין), וזאת כדי לתכנן עבורכם את מס הרכישה במסגרת השירות. כפי שניתן לראות ממחשבון מס רכישה דירה ראשונה, נטל מס רכישה דירה עשוי להיות כבד, ויש לבחון כל מקרה לגופו. במשרד מאור משרד עורכי דין – בית ומשפחה שירות ייעוץ מס ניתן בשיחה אישית עם הקונים ומוענק בחינם במסגרת שכר הטרחה לקניית דירת המגורים. אנו מציעים מגוון דרכי התקשרות ופריסה נוחה של שכר הטרחה לתשלומים.

לעמוד יצירת קשר (או שלחו לנו וואטסאפ ).

ייתרונות המשרד שלנו אל מול המתחרים. מאור משרד עורכי דין בית ומשפחה.