מחשבון מס רכישה דירה נוספת

מחשבון מס רכישה דירה נוספת (ללא זכויות בנייה נוספות)

בנינו עבורכם מחשבון מס רכישה דירה נוספת: מס הרכישה הוא מס החל בדרך כלל על קונים. מס הרכישה מחושב באופן הבא:

איך מחשבים את מס הרכישה?

  • באחוזים (%) ממחיר הדירה – דירה יקרה יותר? מס הרכישה יהיה גבוה יותר.
  • במדרגות מס – בדומה למס הכנסה.

האם אפשר להפחית את המס? בהחלט. עורך דין קניית דירה שיודע מה הוא עושה יכול לבצע פעולות משפטיות טרם המכירה כדי להפחית לכם מס.

עורך דין מקרקעין שמומחה במיסים יכול להפחית לכם את עלויות המס בעסקה. רלוונטי גם כאשר משתמשים במחשבון מס רכישה דירה נוספת או מחשבון מס רכישה דירה שניה

המחשבון שלפניכם הוא מחשבון מס רכישה דירה נוספת, אשר בא לעזור לכם לחשב את מס הרכישה בדירת מגורים "נוספת" (בהתאם להגדרתה בחוק). המחשבון אינו מתחשב בזכויות בניה נוספות (אם ישנן) או בנתונים אישיים של הקונים. ניתן לקרוא על כך במאמר שלנו על חישוב מס רכישה דירה שניה. כדאי לקרוא!

לצורך השימוש במחשבון מס רכישה דירה נוספת בצעו את הפעולות הבאות:

  • ענו על השאלות.
  • עקבו אחר ההוראות.
  • הזינו את מחיר הדירה הנרכשת.
  • שאלו אותנו במידת הצורך.

מחשבון מס רכישה דירה נוספת

האם הנכס הנרכש מיועד לשמש למגורים / שכירות למגורים? כן לא
האם רוכש/ת דירת המגורים הוא תושב/ת ישראל? כן לא
האם בבעלות הרוכש/ת ומשפחתו/ה יש דירת מגורים נוספת? כן לא
האם לדירה הנרכשת יש זכויות בנייה נוספות? כן לא לא יודע/ת

מחיר הדירה:
חייב להיות גבוה מ-0

מדרגות המס:
על חלק השווי שעד ש"ח 8%
על חלק השווי העולה על ש"ח 10%
מחשבון זה משמש לחשוב מס רכישה החל על "דירת מגורים" בהתאם לדרישות החוק והתקנות. לחשוב מס הרכישה במקרים אחרים (למשל, כאשר מרבית השימוש בנכס יהיה שימוש עסקי) יש לפנות למחשבון מס הרכישה לנכסים שאינם דירת מגורים
מחשבון זה משמש לחישוב מס הרכישה בהתאם לחוק החל על תושבי ישראל. נשמח לתת מידע פרטני לרוכשים שמצב שונה בנייד המשרדי - 058-6184433
מחשבון זה משמש לחישוב מס רכישה דירה בהתאם למדרגות המס החלות על דירת מגורים נוספת בהתאם להגדרתה בחוק. עברו למחשבון מס רכישה דירה לדירת מגורים יחידה כאשר זה המצב.
חישוב מס הרכישה כאשר יש זכויות בניה נוספות מורכב יותר ואינו יכול להיות מחושב על ידי מדרגות מס רכישה דירת מגורים. לבדיקת זכויות בניה נוספות (והאם יש כאלו) שאלו אותנו בנייד המשרדי - 058-6184433 או קראו עוד באתר.



מחשבון מס רכישה דירה נוספת - מה הלאה?

קראו את המאמר שלנו על פטור ממס רכישה וכן על העברת דירה במתנה כדי לדעת איך אנחנו במשרד מפחיתים לכם את מס הרכישה. בניגוד לחישוב מס השבח במכירת דירה, מס הרכישה בקנייה מחושב מהשקל הראשון, ולכן חשוב כל כך לנסות להפחיתו. מצאו עורך דין למקרקעין שאכפת לו מהנכסים שלכם!

שירותי המשרד שלנו

המשרד מאור משרד עורכי דין – בית ומשפחה מלווה פעמים רבות רוכשים פרטיים וקבלנים כאחד בעסקאות רכישת דירת מגורים, ואנחנו מתמחים בתכנון מס מתאים עבורכם. המשרד שלנו מעסיק לשורותיו רק עורכי דין בעלי השכלה משפטית רחבה, וזאת כדי להפחית לכם את מס הרכישה בעסקה הקרובה. אכפת לנו. אנו מציעים מגוון דרכי תקשורת ופריסה נוחה של שכר הטרחה לתשלומים.

 לעמוד יצירת קשר (או שלחו לנו וואטסאפ ).

ייתרונות המשרד שלנו אל מול המתחרים. מאור משרד עורכי דין בית ומשפחה.