מחשבון מס רכישה דירה יחידה

מחשבון מס רכישה דירה יחידה (ללא זכויות בנייה נוספות)

המגיעים לכאן וודאי יודעים שהקונים צריכים לשלם מס רכישה בקניית דירה חדשה. מחשבון מס רכישה דירה יחידה נבנה עבורכם, ולצורך תכנון ההוצאות ברכישה הקרובה. חשוב להתייעץ עם עורך דין למקרקעין טרם הרכישה וזאת כדי לחשב את מס הרכישה לתשלום וכן הוצאות נוספות. מס רכישה מקל לדירה יחידה משולם במקרים הבאים: 

מתי נשלם מס רכישה לדירה יחידה?

מהם תנאי החוק? שאלו אותנו, או קראו את המאמר שלנו על חישוב מס הרכישה בדירות מגורים.

דירה "יחידה"
מס רכישה מופחת ופטור ממס רכישה
דירה "נוספת"
מס רכישה גבוה וללא פטור ממס רכישה
המחשבון שלפניכם מחשב את מס הרכישה לדירה יחידה באחוזים (%) ממחיר הדירה ובמדרגות מס רכישה (בהתאם לדרישות החוק). אלו הרוכשים דירה יחידה (בהתאם לחוק ולתקנות) זוכים למדרגות מס מקלות במיוחד וכן פטור ממס רכישה דירת מגורים יחידה עד סכום מסוים.

לצורך השימוש במחשבון מס רכישה דירה יחידה בצעו את הפעולות הבאות:

  • ענו על השאלות.
  • עקבו אחר ההוראות.
  • הזינו את מחיר הדירה הנרכשת.
  • שאלו אותנו במידת הצורך.

מחשבון מס רכישה דירה יחידה (ללא זכויות בנייה נוספות)

מחשבון זה משמש לחשוב מס רכישה החל על "דירת מגורים" בהתאם לדרישות החוק והתקנות. לחשוב מס הרכישה במקרים אחרים (למשל, כאשר מרבית השימוש בנכס יהיה שימוש עסקי) יש לפנות למחשבון מס הרכישה לנכסים שאינם דירת מגורים.
מחשבון זה משמש לחישוב מס הרכישה בהתאם לחוק החל על תושבי ישראל. נשמח לתת מידע פרטני לרוכשים שמצבם שונה בטלפון - 058-618-4433
מחשבון זה משמש לחישוב מס רכישה דירה בהתאם למדרגות המס החלות על דירת מגורים יחידה בהתאם להגדרתה בחוק. עברו למחשבון מס רכישה דירה לדירת מגורים נוספת כאשר זה המצב.
חישוב מס הרכישה כאשר יש זכויות בניה נוספות מורכב יותר ואינו יכול להיות מחושב על ידי מדרגות מס רכישה דירת מגורים. לבדיקת זכויות בניה נוספות (והאם יש כאלו) שאלו אותנו בנייד המשרדי - 058-618-4433 או קראו עוד באתר.



מחשבון מס רכישה דירה יחידה

 שימו לב! המחשבון אינו מתחשב בזכויות בניה נוספות של הנכס הנרכש (אם ישנן), ובתנאים מיוחדים ואישיים של הרוכשים. אלו יחושבו על ידי עורך דין לנדל"ן המתמחה בכך. קראו על כך עוד במאמר שלנו על חישוב מס רכישה בדירה יחידה.

תכנון מס הרכישה חוסך לכם מס!

חשוב לנו לשמור על הנכסים שלכם: במשרד מאור משרד עורכי דין – בית ומשפחה תכנון מס הרכישה, ייעוץ מס וכן שלל שירותים נלווים ניתנים מראש וללא תשלום נוסף במסגרת שכר הטרחה לרכישת הדירה החדשה. והכול כדי שיישאר לכם עוד כסף לרהיטים.

שירותי המשרד שלנו

כאמור, מס הרכישה לתשלום משופע בצורה ישירה מתכנון המס שמבצע עורך הדין שלכם לקניית הדירה,  ומהדיווח שלו לרשויות המס אודות העסקה. חשוב לוודא שנושא מס הרכישה ותכנון מס יצירתי כלולים בשכר הטרחה לעורך הדין לרכישת הדירה (בדרך כלל הוא לא). במשרד שלנו ייעוץ מס ניתן בחינם לרוכשי דירת מגורים כחלק משכר הטרחה לקניית הדירה. אנו מציעים מגוון דרכי התקשרות ופריסה נוחה של שכר הטרחה לתשלומים.  

 לעמוד יצירת קשר (או שלחו לנו וואטסאפ ).

ייתרונות המשרד שלנו אל מול המתחרים. מאור משרד עורכי דין בית ומשפחה.