סימולטור העברת דירה במתנה ומכירת דירה שהתקבלה במתנה

סימולטור מכירת דירה שהתקבלה במתנה: מתי אפשר למכור דירה שהתקבלה במתנה?

העברת דירה במתנה היא תכנון מס נפוץ בקרב אלו המבקשים למכור דירה בפטור ממס שבח או לרכוש דירה לפי מדרגות מס רכישה דירה "יחידה". בהעברת דירה במתנה ל-"קרוב" בהתאם לתקנות מס הרכישה וחוק מיסוי מקרקעין, הקונים או הרוכשים עשויים להבטיח תשלום מס מופחת ועד תשלום מס אפסי בזכות העברת דירה ללא תמורה. עורך הדין שלכם למכירת הדירה או עו"ד רכישת דירה צריך לדעת להמליץ לכם על העברה זו.

עמוד ראשון של הסכם חוזה העברת דירה במתנה בין קרובים. רלוונטי גם לסימולטור העברת דירה במתנה שבאתר. באתר תמצאו גם חוזה מתנה לדוגמא להורדה וגם הסכם העברה ללא תמורה לדוגמא.

מתי אפשר למכור דירה שהתקבלה במתנה?

עם זאת, מטבע הדברים העברת דירה במתנה היא עסקה חשודה בעיניים של רשויות המס, והם ידעו לבחון אותה היטב. אחת הסנקציות של העברת דירה ללא תמורה היא "תקופת צינון" בא לא ניתן למכור את הדירה לאחר שהועברה במתנה בפטור ממס שבח דירה יחידה. הסימולטור שלפניכם נועד לחשב את תקופת הצינון בהתאם לדין.

מומלץ מאוד לקרוא את המאמר על העברת דירה במתנה טרם השימוש בסימולטור, שם אנחנו מפרטים על סנקציות נוספות בהעברת דירה במתנה. התייעצו עם עורך דין לנדל"ן שאכפת לו! במשרד מאור משרד עורכי דין – בית ומשפחה הסכם העברת דירה במתנה, וכן פעולות נוספות לצמצום מיסים ניתנות בחינם במסגרת שכר הטרחה להסכם מכירת הדירה או רכישתה.

לשימוש נכון בסימולטור בצעו את הפעולות הבאות:
  • ענו על השאלות.
  • עקבו אחר ההוראות.
  • הזינו תאריכים היכן שנדרש.
  • שאלו אותנו במידת הצורך.
מטרת הסימולטור היא חישוב תקופת הזמן המינימלית למכירת דירת מגורים מזכה שהתקבלה במתנה. אם הדירה לא התקבלה ללא תמורה פנו למחשבון המתאים
לפני השימוש בסימולטור יש לקרוא את המאמר בנוגע להעברת דירה במתנה וללא תמורה.

סימולטור מכירת דירה שהתקבלה במתנה

הניסיון שלנו מלמד שרוב מכירות דירות המגורים נועדו כדי לרכוש דירות מגורים אחרות, טובות יותר, מתאימות יותר ויקרות יותר. תכנון נכון של מס השבח במכירה או מס הרכישה בקניה יגן על הנכסים שלכם. בקשו מעורך הדין שלכם לסייע (וכדאי שייתן שירותים אלו בחינם).

מצאו עורך דין שאכפת לו! במשרד מאור משרד עורכי דין – בית ומשפחה אנחנו מתחילים כל הליך מכר דירה בבחינת נטל המס של הצדדים לעסקה, וכן בביצוע פעולות משפטיות יצירתיות טרם המכירה, כדי להפחית לכם מיסים בעסקה (למשל, העברת דירה במתנה כשצריך). השירות ניתן בחינם כחלק משכר הטרחה שלנו, זו המחויבות המקצועית שלנו ללקוחות. אנו מציעים מגוון דרכי התקשרות ופריסה נוחה של שכר הטרחה למכירת הדירה.

לעמוד יצירת קשר (או שלחו לנו וואטסאפ ).
ייתרונות המשרד שלנו אל מול המתחרים. מאור משרד עורכי דין בית ומשפחה.