שכר טרחה חוזה דירה ​

שכר טרחה בלי הפתעות בדרך ​

בנושא שכר טרחת עורך דין בחוזה דירה תופתעו למצוא בחוץ הרבה עורכי דין שיבקשו להעביר את הדירה "בשלבים"

  • תשלום נפרד עבור חוזה הדירה.
  • תשלום נפרד עבור מועד החתימה.
  • תשלום נפרד עבור טיפול במסמכי המשכנתא.
  • תשלום נפרד עבור רישום המשכנתא.
  • תשלום נפרד עבור רישום הערת אזהרה.
  • תשלומים נוספים ככל שהעסקה מתקדמת.

זכרו: לעורך דין מקצועי והגון יש מספיק לקוחות, והוא לא מחפש לעשות "מכה". אל תפנו לעורך דין  שדורש תשלום נוסף בכל צעד ושעל. 

הדבר נכון על אחת כמה וכמה בענייני מס: טיפול בענייני מס, ובמיוחד במיסוי מקרקעין, דורש מומחיות כלכלית רבה שאין לכל עורכי הדין, ואלו עשויים לדרוש ממכם להסתייע ביועץ חיצוני לענייני המס מה שיוסיף עלויות.

במשרד שלנו שכר הטרחה כולל שירותים נלווים רבים: בלי הפתעות בדרך וללא תשלומים נוספים. בנוסף, עורכי הדין במשרד הם בעלי השכלה כלכלית משמעותית מאוד (בנוסף לרישיון עריכת דין) וענייני המס (מיסוי מקרקעין) כלולים גם הם ומוענקים בחינם במסגרת שכר הטרחה בשיחה. אנחנו לא דורשים סכומים נוספים במהלך ההליך.    

חלוקה נוחה לתשלומים ​

לשכת עורכי הדין אוסרת על עורכי דין לפרסם את שכר טרחתם באינטרנט, ומחייבת פניה ישירה לעורך הדין לצורך בירור שכר הטרחה. לאור זאת כתבנו מספר מאמרים בפרק זה העוסקים בשכר הטרחה המקובל בענף הנדל"ן. שכר הטרחה שלנו ניתן לחלוקה לתשלומים נוחים וכולל כאמור שירות "מקצה לקצה", זמינות מלאה במגוון אמצעי תקשורת מתקדמים וכולל גם תכנון מס שמותאם לכם בצורה אישית בפגישת עורך דין – לקוח המיועדת לכך.

מאמרים בקטגוריית שכר טרחה חוזה דירה ​

נוכח המידע הרב חילקנו את המאמרים, המדריכים, התמונות, הסרטונים והמדיה העשירה באתר לנושאים:

קריאה מהנה!

עורך דין נדל"ן גם בפייסבוק, בוואטסאפ ובאינסטגרם.

להמשך קריאה המשרד שלנו מזמין אתכם לעבור על ציר הזמן שלנו בפייסבוק: מאור משרד עורכי דין  שם תמצאו פוסטים מעניינים ומקרי אמת של לקוחות המשרד ומחוצה לו; באינסטגרם: אנחנו נוהגים לשתף את יום העבודה במשרד (כן, גם את הפאדיחות); בוואטסאפ: תקבלו מענה ענייני מצוות המזכירות של המשרד. וכמובן, אתם יותר ממוזמנים להגיע למשרד (הקפה עלינו).

כל אמצעי התקשורת זמינים ללקוחותינו כחלק מהשירות שניתן.

ייתרונות המשרד שלנו אל מול המתחרים. מאור משרד עורכי דין בית ומשפחה.