נדל"ן ומקרקעין

נדל"ן ומקרקעין

עורך דין נדל"ן ומקרקעין מייצג את לקוחותיו נאמנה בעסקאות מקרקעין מורכבות שמערבות דיני חוזים, דיני תכנון ובניה והמון מיסוי מקרקעין. מייסד המשרד, עורך הדין מאור גרצנשטיין, סיים הכשרתו בתכנית המצטיינים למשפטים-כלכלה באוניברסיטה העברית בירושלים  ובעל מומחיות מיוחדת  בתכנון מס יצירתי וצודק כדי להגן עליכם ועל הנכסים שלכם בעסקת המקרקעין הקרובה.

משרד עורכי דין מקרקעין

חבל לשלם מס מיותר. המשרד מאור משרד עורכי דין – בית ומשפחה מעסיק לשורותיו רק  עורכי דין בעלי השכלה כלכלית משמעותית כדי להעניק לכם  תכנון מס יצירתי מפחית מיסים ללא תשלום נוסף ובמסגרת השירות. אנחנו מאמינים כי תפקידנו בראש הוא בראשונה הוא לחסוך לכם מיסים והוצאות ולגרום לעסקה שלכם להצליח. המשרד שלנו, משרד עורכי דין מקרקעין, מתחילים כל  הליך מקרקעין בגיבוש אסטרטגיית מיסים מנצחת לטובת הלקוח שלנו – הגנה על נכסים זו החובה המקצועית שלנו.    
עורך דין נדל"ן ומקרקעין, מהתמחויות המשרד של עורך דין מאור גרצנשטיין

עו"ד מאור גרצנשטיין
ממליצים והמלצות

מאור משרד עורכי דין בית ומשפחה. בראשות המשרד עומד עורך הדין מאור גרצנשטיין. המשרד הוא משרד מוביל שעוסק במקרקעין ונדל"ן, דיני ירושה ודיני משפחה. למשרד המלצות רבות.

עורך דין מקרקעין

עורך דין מקרקעין, תותח ככל שיהיה, אינו מועיל לכם אם אינו זמין. אנחנו מחוייבים ללקוחות שלנו ומעניקים מספר אמצעי תקשורת מתקדמים כחלק מהשירות:
  • מספר הטלפון  והוואטסאפ של המשרד .
  • מספר הטלפון  והוואטסאפ של עורך הדין .
  • כתובת האימייל של המשרד .
  • כתובות האימייל של עורך הדין .
  • תקשורת ברשתות החברתיות שלנו: פייסבוק – , אינסטגרם – , ולינקדין – .
  • חדש! פגישות ייעוץ בזום –  ללא תשלום נוסף  וכחלק מהשירות שלנו.
כל אמצעי התקשורת ניתנים כדי לחזק את הזמינות והנגישות של עורך הדין אליכם, וניתנים ללא תשלום נוסףזמינות מעולה זה חלק מהמחויבות שלנו ללקוחות המשרד!

דיני מקרקעין

עיסוק בדיני מקרקעין מחייב שליטה מלאה, ניסיון ומומחיות רבה בדיני החוזים, דיני המקרקעין, דיני התכנון והבניה, דיני מיסוי מקרקעין, ליטיגציה ועוד דסיפלינות משפטיות רבות. שמירה על נכסים זו המטרה שלנו כמשרד דיני מקרקעין וראוי שנגן עליכם כחלק מהשירות המשפטי. המשרד מענק שירות "מקצה לקצה" ומלווה את לקוחותיו בנאמנות לאורך כל שלבי ההליך.

זה הגיוני ומובן לחלוטין שהליך מכר מקרקעין נראה זר לכם, בשביל זה עורך הדין כאן. אנחנו לא גובים שכר טרחה לפי שעה וזאת כדי שתוכלו להתייעץ ולהרגיש עם זה בנוח – זה הסטנדרט המקצועי שלנו. צריכים מידע נוסף? קראו את המאמר שלנו על עורך דין למקרקעין ומה הוא עושה בשבילכם.   

משרד נדל"ן ומקרקעין, משרותי המשרד שלנו
יצירתיות ותכנון מוקדם במיסים בעסקת הנדל"ן
מובן לי

מאמרים מפורסמים פרי המשרד

דרכי יצירת קשר

אפשרויות שונות ליצור איתנו קשר, מאור משרד עורכי דין בית ומשפחה.
ייתרונות המשרד שלנו אל מול המתחרים. מאור משרד עורכי דין בית ומשפחה.