עורך דין ירושה
וייפוי כוח מתמשך

ייפוי כוח מתמשך | מסמך הבעת רצון

שכר טרחת עורך דין בייפוי כוח מתמשך או במסמך הבעת רצון משתנה ממשרד עורך דין אחד למשרד עורך דין אחר. בדרך כלל מדובר על שכר טרחה ממוצע שנע בין 3,000 ש"ח ועד 6,000 ש"ח בתוספת מע"מ, תלוי במקרה שלפנינו. מוזמנים ליצור איתנו קשר ונחזור אליכם להצעת מחיר אישית למסמך שלכם. הייעוץ הראשוני הוא ללא תשלום. 
ייפוי כוח מתמשך או מסמך הבעת רצון שמותאם אישית לכם: פגישות עם בני הזוג או עם היחיד ועד להבנת כלל הצרכים (אנחנו לא מגבילים בפגישות), מתן הסברים מפורטים, פגישה עם הילדים או מיופה הכוח, ניסוח המסמך יחד עם הלקוח, בדיקת סעיפי ההסכם, חתימת המסמך מול עורך דין, תיקונים למסמך (אנחנו לא מגבילים בתיקונים), הגשה מתאימה, אישור המסמך הסופי, הדפסת עותקים מאושרים ועוד ועוד. בקצרה, כל מה שאתם צריכים כדי לאשר ייפוי כוח מתמשך או מסמך הבעת רצון בתשלום ידוע מראש ובלי כאבי ראש. אנחנו כמובן זמינים לשאלות לאורך כל התהליך. 
הליך אישור המסמך מורכב מעבודה עם עורך הדין (ושל עורך הדין), ולאחר מכן אישור המסמך, הגשתו והפקדתו במשרדי המדינה. לאחר החתימה על ההסכם מול עורך דין (לוקח כשבוע לערך) ניתן להפקיד את המסמך במשרדי המדינה (עורך הדין יעשה זאת עבורכם). תשאלו אותנו, אנחנו עובדים בשבילכם.
מעבר למשרד עורכי דין שעוסק בדיני משפחה, אנחנו גם מומחים למיסוי מקרקעין וצוואה וירושה. מסמך ייפוי כוח מתמשך ומסמך הבעת רצון נכתבים בדרך כלל בסמוך לצוואה, ומשמשים גם בכדי להגן על הנכסים שלכם במקרה של (חס וחלילה) פטירת אחד מבני הזוג או ההורים. תקבלו את ההסברים המלאים בפגישה איתנו. אנחנו רואים זאת כמחויבות המקצועית שלנו ללקוחות. 
צרו איתנו קשר בכל אחד ממגוון אמצעי התקשורת שלנו באתר: נייד מזכירות , בוואטסאפ , במסנג'ר בפייסבוק , במסנג'ר באינסטגרם , במייל או כאן בדף. נשוחח שיחה נעימה וקצרה, ניתן לכם ייעוץ ראשוני שניתן בחינם (אבל שווה זהב), נבדוק יחדיו אם אנחנו יכולים לסייע ונתקדם משם. בלי התחייבות וללא תשלום כמובן. 

ייפוי כוח מתמשך | מסמך הבעת רצון

עורך דין ירושה

עיסוק בירושה הוא עיסוק באנשים, נכסים ורכוש. אנשים גדולים מעדיפים סדר וארגון, ועורך דין ירושה ממשרדנו כאן כדי להעניק לכם  שירות באחד התחומים החשובים לאדם.

הנכסים שצברתם ראויים להגנה המרבית, ולכן המשרד מאור משרד עורכי דין – בית ומשפחה מעסיק לשורותיו רק  עורכי דין בעלי השכלה כלכלית משמעותית (מעבר לרישיון עריכת דין), וזאת כדי לגבש איתכם אסטרטגייה מנצחת. זו המחויבות שלנו ללקוח.

עורך דין צוואות וירושות

הניסיון שלנו מראה שציבור הלקוחות שלנו יודע איך לחלק את הנכסים שלו, אך העלאה של הדברים על הכתב זו אופרה שונה לחלוטין. מייסד המשרד, עורך הדין מאור גרצנשטיין, סיים הכשרתו בתוכנית המצטיינים לכלכלה ומשפטים בפסגת המשפט בישראל – האוניברסיטה העברית בירושלים . עורך הדין גרצנשטיין, עורך דין צוואות וירושות, מעניק שירות בסבלנות המתבקשת ועד אשר אתם תצאו עם התוצאה האופטימלית מבחינתכם. אנחנו לא גובים שכר טרחה לפי שעה, תרגישו חופשי.

עורך דין ירושה עורך דין מאור גרצנשטיין מתמחה בייפוי כוח מתמשך

עו"ד מאור גרצנשטיין
ממליצים והמלצות

מאור משרד עורכי דין בית ומשפחה. בראשות המשרד עומד עורך הדין מאור גרצנשטיין. המשרד הוא משרד מוביל שעוסק במקרקעין ונדל"ן, דיני ירושה ודיני משפחה. למשרד המלצות רבות.

עורך דין לעינייני ירושה

מעבר למצועיות משפטית ללא פשרות, עורך הדין לעינייני ירושה צריך לשמור על זמינות מקסימלית  לטובת לקוחותיו. אצלנו במשרד כל לקוח מקבל כמה ערוצי תקשורת מתקדמים לקבלת מידע עוד בתחילת דרכנו המשותפת:
  • מספר הטלפון  של המשרד (הנייד המשרדי).
  • הוואטסאפ המשרדי .
  • מספר הטלפון הפרטי של עורך הדין .
  • הוואטסאפ של עורך הדין .
  • כתובת האימייל של המשרד .
  • כתובות האימייל של עורך הדין .
  • תקשורת ברשתות החברתיות שלנו (פייסבוק – , אינסטגרם –, ולינקדין – .
  • חדש! פגישות ייעוץ בזום –   ללא תשלום נוסף  וכחלק מהשירות שלנו.
חשוב לנו לתת מידע ולהיות זמינים לאורך כל הדרך – זה הסטנדרט המקצועי שלנו.

עורך דין צוואות

בצוואות יש אתגר מיוחד:

  • מחד, המסמך מנוסח ונערך היום באמצעות עורך דין צוואות המתמחה בכך.
  • מנגד, השימוש במסמך זה יעשה  רק בעוד שנים רבות  וכאשר המשורר לא יהיה כדי להסביר לנו את כוונתו.

עורך דין צוואות מומלץ שיודע מה הוא עושה, יודע שזה ראוי וצודק להגן עליכם, על הנכסים שלכם ועל היקרים לכם מבעוד מועד. נפעיל את היצירתיות המתבקשת ואת הכלים המשפטיים והכלכליים העומדים לרשותנו כדי לסייע לכם.

עורך דין ירושה משרותי המשרד שלנו העוסק בייפוי כוח מתמשך
מקצועיות ללא פשרות בצוואות וירושות
מובן לי

מאמרים מפורסמים פרי המשרד

דרכי יצירת קשר

אפשרויות שונות ליצור איתנו קשר, מאור משרד עורכי דין בית ומשפחה.
ייתרונות המשרד שלנו אל מול המתחרים. מאור משרד עורכי דין בית ומשפחה.